كروم مي‌تازد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
كروم مي‌تازد
نوشته شده در 24 آبان 1389
بازدید : 28
نویسنده : مولوی

كروم مي‌تازد
هنوز به يك ماه نرسيده، گروه توسعه مرورگر كروم، اين مرورگر را به نگارش 9 بردند.

به‌گزارش بتانيوز، هفته گذشته نگارش9 تحت توسعه كروم براي دريافت در اينترنت قرار داده شد. گفتني است طبق رسم و رسوم گوگل، با پيش رفتن نگارش تحت توسعه، باقي كانال‌ها نيز نگارش خود را ارتقا مي‌دهند و نگارش قديمي‌تر بتا را از جريان خارج مي‌كنند، اما هنوز نگارش 8 بتا در كانال كروم وجود دارد. گفتني است گوگل چرخه عرضه 6 هفته‌اي دارد و اين بار به‌جاي عرضه نگارش بتاي جديدتر، نگارش تحت توسعه خود را جلو برد. در حال حاضر نگارش تحت توسعه گوگل 2مرحله از نگارش بتاي آن جلوتر است.

 

نگارش 9 تحت توسعه كروم فهرست بلندبالايي از تغييرات و تعميرات را در خود دارد و از فناوري‌هاي نويني چون همخوان‌سازي گذرواژه‌ها، سيستم داخلي تشخيصDNS، بهبود نوار كناري و ورود اطلاعات از طريق صدا پشتيباني مي‌كند. همچنين اين مرورگر نگارش موتور جاواسكريپت خود را با كمي ارتقا به 5‌‌/‌‌2 بالا برد.

گفته مي‌شود عرضه گوگل كروم8 بتا به‌دليل وجود نقص امنيتي در پخش‌كننده فلش ادوبي به تاخير افتاده است و پس از ارائه وصله امنيتي از سوي ادوبي، منتشر خواهد شد. اين حفره امنيتي اواخر ماه گذشته ميلادي معرفي شد.ادوبي در وب‌سايت‌ خود آورده است: «در حال نهايي كردن وصله تعميري براي فلش‌پلير10 هستيم و به‌زودي وصله را براي تمام سيستم‌هاي عامل عرضه مي‌كنيم. انتظار داريم كه نگارش فلش آندرويد را تا اواسط ماه آينده ميلادي و ادوبي‌ريدر را نيز كه اين حفره در آن نيز وجود دارد، تا آخر ماه آينده به‌روز كنيم.»



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست

:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ترفند گوگل , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: